El cantautor balaguerí Pau Culleré és un dels nous concursants del concurs Eufòria de TV3, que estrenarà la tercera edició el proper 1 de març
Fins a 16 veus competiran cada divendres a l'escenari d'"Eufòria" per coronar-se guanyadors. A partir de l'1 de març comencen les gales setmanals, però, per ara ja se sabem els noms dels 6 primers finalistes dels càstings. Sis joves d'entre 16 i 29 anys que esperen triomfar sota els focus de TV3.
En Pau Culleré és un guitarrista autodidacte i compositor dels seus propis temes. Ara fa quatre anys que dedica tot el seu temps lliure a la música. És un jove de 21 anys molt empàtic i que s'emociona amb facilitat. Pau Culleré, conegut artísticament com Culli, ofereix petits concerts amb les seves cançons arreu del territori. Durant l'entrevista del càsting Culleré va explicar que és "una persona molt extravertida i amb moltes ganes d'aprendre".
El concurs musical de TV3 està presentat per Marta Torné i Miki Núñez, en el qual 16 concursants competiran per convertir-se en el millor nou cantant de Catalunya.
6 primers concursants:
Pau Culleré. 21 anys, Balaguer
En Pau Culleré (Balaguer) és un guitarrista autodidacte i compositor dels seus propis temes. Ara fa quatre anys que dedica tot el seu temps lliure a la música. És un jove de 21 anys molt empàtic i que s'emociona amb facilitat.
Dounia. 29 anys, els Hostalets de Balenyà
La Dounia (els Hostalets de Balenyà) és infermera de professió. Fa 29 anys, va néixer a Almeria, tot i que ha crescut al País Basc. És d'ascendència marroquina i fa 10 anys que viu a Catalunya. Ho ha deixat tot per dedicar-se a la música, però és una apassionada de l'esport i, sobretot, de la boxa.
Lluna. 16 anys, Barcelona
La Lluna (Barcelona) té 16 anys i és la més jove d'aquesta edició, però la seva veu és sorprenent. Ha fet cant i gòspel i dedica part del seu temps lliure a col·laborar amb una ONG que dona suport i assistència a infants amb càncer.
Rangel. 28 anys, Hostalric
En Rangel (Hostalric) és un punxadiscos i compositor de 28 anys. Ve directament del Brasil i ha crescut en una família d'artistes, que han despertat la seva passió per la música urbana.