El  CE Vallfogona ha celebrat el tradicional Campionat de ràpides a les piscines, que arribava a la XIV edició. Israel Campos del CE Tàrrega es va proclamar campió d'un campionat limitat a la participació a 60 jugadors i jugadores

Per Ràdio Balaguer
491 visites
F4Ae3Ef3C3F9Fba1C336416035B26D1E8833962B0Fb74E53Afc5Cf3B34999216

El  CE Vallfogona ha volgut organitzar un any més el ja tradicional Campionat de ràpides a les piscines, que ja és la XIV edició. 

Aquest any es va haver de limitar la participació a 60 jugadors i jugadores aconseguint un molt bon nivell de joc. 

A més, es va poder gaudir dels escacs i també d'un matí de bany, gràcies a la col·laboració de l'Ajuntament. 

Pel que fa al campionat la participació va ser molt variada amb jugadors de diferents clubs de tot el territori català i el campió va ser el jugador del CE Tàrrega Israel Campos amb 9 punts de 9 possibles. 

Com a segon i tercer lloc va ser pels locals Andreu Voltes i Roger Cortiella, tots dos amb 7 punts. 

Aquest any com a millors locals el primer lloc va ser per la jugadora Imma Montoliu amb 6.5 punts i quedant 4a de la classificació general i en segon lloc el jugador Josep Lluís Cortés també amb 6.5 punts. 

Els resultats es poden consultar a: https://chess-results.com/tnr570148.aspx?lan=2&art=1

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar