El centre històric de Balaguer prepara la Revetlla de Sant Salvador per aquest divendres 2 d'agost, després de tancar amb èxit les celebracions de la setmana de Sant Jaume. Fins dijous es poden comprar els tiquets pel sopar popular.

Per Ràdio Balaguer
827 visites
367Fd0936351C706Dba979F039544070Revetllasantsalvador2019
El centre històric de Balaguer prepara per aquest divendres la popular Revetlla de Sant Salvador. Es farà a la plaça del mateix nom i començarà a 2/4 de 10 amb un sopar popular. Seguidament, a partir de 2/4 de 12, s'iniciarà la festa popular oberta a tot el públic, amb les sardanes de la Colla Santa Maria de les Franqueses, el ball de gegants amb la Colla Gegantera de Balaguer i les danses tradicionals que animarà el grup La Sonsoni. 
 
Per al sopar es poden adquirir ja els tiquets al preu de 15 euros els aduls i 10 els infants a la copisteria Manhattan de la plaça Mercadal i a la llibreria La Noguera del carrer Major. El termini per comprar-los finalitza el dijous dia 1 d'agost. 
 
La revetlla de Sant Salvador arriba després que l'Associació de Veïns del Centre Històric hagi tancat amb èxit les activitats organitzades en motiu de la celebració de Sant Jaume. 
 
Aquesta setmana passada van tenir lloc diversos actes com la festa dels fanalets, que en la que hi van participar molts infants, acompanyats pel Sereno i la cobla de tres quartants "els Ministrils de Lleida". Els assistents van anar en comitiva fins a l'església del Miracle on un glosador els va explicar la història de Sant Jaume. 
 
El passat dijous es va fer la tradicional ballada se sardanes a la plaça de Sant Jaume, seguida de la tradicional missa al costat de la capella del sant.
 
El dissabte es va dur a terme la caminada popular de Sant Jaume, una activitat organitzada per l'associació Amics de Sant Jaume Balaguer Cruïlla, en la que els assistents van recórrer un tram del camí des de Linyola fins a Balaguer i van poder visitar l'església de Linyola, la capella de Sant Jaume a Balaguer i l'alberg Teresa Pàmies. 
 
Les activitats es van tancar amb un concert d'havaneres el dissabte, 27 de juliol, a la plaça de Sant Salvador en que tot i la fresca, més de 100 persones van poder gaudir de les cançons del grup Arrels de la Terra Ferma.  
 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar