El Club balaguerí Pedala.cat participa aquest dissabte i diumenge a Córdoba a l'Andalucía Bike Race 2012, una exigent prova internacional per equips amb btt, que consta de 6 intenses i exigents etapes.
El Club balaguerí Pedala.cat participa aquest cap de setmana a Córdoba, a l´ Andalucía Bike Race 2012, una exigent prova internacional per equips amb btt, que consta de 6 intenses i exigents etapes , amb un total de 600 km i més de 12.000 metres de desnivell positiu acumul·lat.
El club de Balaguer hi pren part mitjançant la parella formada per JOSEP MIQUEL SALVADO i el JAUME VILARDOSA.
Cal destacar també la presència del campió del món i medallista Olímpic Jose Antonio Hermida i el campió holandès Rudi Van Houts, pertanyents al primer equip Multivan-Mérida.
Entre els equips internacionals, cal ressaltar la participació dels britànics TBC i Wiggle, entre molts d'altres.
En fèmines destacar la guanyadora de l'any passat Sally Bigham, junt amb Milena Landtwing.