El Club Bàsquet Balaguer dona per finalitzada la temporada, inclosos els primers equips, un cop la FCBQ li ha comunicat oficialment que dona els campionats per finalitzats i estudia ara les mesures a prendre respecte als diners de les quotes.
El Club Bàsquet Balaguer dona per finalitzada la temporada un cop la FCBQ li ha comunicat oficialment que dona els campionats per acabats, fins i tot aquells que afecten als primers equips, tot i que aquesta mesura encara no és oficial.
La Comissió Executiva de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) va emetre divendres un comunicat en què explicava que, en cas d'aprovar-se un nova pròrroga de l'estat d'alarma, es donarien per finalitzades totes les competicions que no siguin sèniors i no siguin preferents.
Un cop dissabte el govern espanyol va anunciar una nova pròrroga de 15 dies, fins al 9 de maig, la Federació ha posat la decisió de suspensió en ferm.
Això vol dir que finalitzen els Campionats de Catalunya, des de Sots-21 fins a Pre-mini (inclòs l'ESCOBOL) excepte els Preferents i els Campionats Territorials, excepte els Sèniors i Sots 25, on es juga per a l'ascens.
Pel que fa a Sèniors, les categories que afecten als primers equips del Club Bàsquet Balaguer, concretament 3 masculins i 2 femenins, la Federació ha comunicat als clubs que també preveu que quedin suspeses les lligues en el cas que no es pugui reprendre el joc abans del 17 de maig. Així i tot, es veu poc probable que es doni aquest fet, i per aquest motiu, des dels clubs es dona també la temporada per acabada.
La Federació Catalana de Basquetbol seguirà en contacte amb els representants de la Secretaria General de l'Esport i de l'Activitat Física i es mantindrà atenta a qualsevol altre recomanació que s'indiqui per part d'ella o de les autoritats competents.
El Club Bàsquet Balaguer per la seva banda ha anunciat que estudiarà ara les mesures a prendre respecte als diners de les quotes.