El Club de Futbol Balaguer cau derrotat al camp del Cornellà per 4 gols a 0. D'altra banda, el club balaguerí ha convocat els socis a una assemblea informativa avui a les 21.00h per explicar-los la situació econòmica de l'entitat.
El Club de Futbol Balaguer va caure derrotat ahir al camp del Cornellà per 4 gols a 0 en un partit en què els locals no van donar opció en cap moment.
Al minut 10 ja avisava el conjunt de Jordi Roger, amb una bona internada per la banda dreta de Pep Caballé però just en el moment que anava a marcar Isern es va tirar bé a terra per rebutjar la pilota a córner.
En el llançament i després del primer rebuig, la bola va caure a peus de Didi, que sense pensar-s'ho va llançar des de fora de l'àrea un potent tret que va obligar Nogués a estirar-se per rebutjar-lo. Veient que els locals eren molt superiors, el Balaguer es va dedicar a no deixar que el Cornellà fes el seu joc fluid i de combinació, parant el joc amb faltes constants.
Tot presagiava que tard o d'hora arribaria el gol dels del Baix Llobregat, que continuaven dominant el joc. Al minut 38, una falta lateral llançada per Israel Delgado la va rematar Puerto a boca de gol i pràcticament a l'àrea petita, per posar el primer gol al marcador, 1-0. Amb aquest resultat es va arribar al descans.
L'inici de la segona part va coincidir amb els millors minuts dels rojos. Tot i això, l'esperançador començament dels de Jordi Cortés es va diluir aviat i el matx va tornar a la senda recorreguda durant el primer temps: domini local i fèrria defensa del Balaguer.
El segon gol del partit no va estar exempt de polèmica. Puerto va rebre una pilota a l'interior de l'àrea, l'assistent va assenyalar fora de joc però l'àrbitre, Pérez Bueno, va donar continuïtat a la jugada, els defenses del Balaguer es van quedar plantats i Puerto va fer la centrada de la mort perquè Boris Garrós anotés el segon del matx. Els rojos van protestar iradament, fet que els va comportar targetes.
Aquest va ser el moment en què els de Jordi Cortés van abaixar els braços. Tres minuts més tard van encaixar el 3-0 en una bona jugada col·lectiva i, a falta d'un quart d'hora, l'àrbitre va assenyalar penal per unes clares mans de Domi. Didi va ser l'encarregat de tancar el partit amb el 4-0 final.
La pròxima jornada, el Balaguer rebrà el Vilanova, situat en la 14ª posició, just un lloc per sota dels balaguerins.
D'altra banda, aquesta nit, a les 21.00h i a la Sala d'Actes de l'Ajuntament, la directiva del C.F Balaguer celebra una assemblea per explicar als socis la situació econòmica del club i buscar el suport necessari entre la massa social per poder cobrir el pressupost de la present temporada davant de la reducció dels ingressos previstos a inici de la campanya.