El Club de Futbol Balaguer empata a 2 gols al Camp Municipal davant del Manlleu. Els balaguerins aconsegueixen empatar un partit que perdien per 0-2 a dos minuts del final.
El Club de Futbol Balaguer va rescatar ahir un punt al temps de descompte davant del Manlleu (2-2), després d'aixecar un partit que, quan quedaven dos minuts per al final dels noranta reglamentaris, perdia 0-2.
Òscar Imaz (88') i Jony Fornier (92') van ser els protagonistes de l'agònica remuntada de l'equip de la Noguera. Aquest punt podria valdre el seu pes en or si els de Jordi Cortés aconsegueixen la victòria aquest divendres (12.00 hores) davant de l'Atlètic Gramenet en un partit suspès el passat dimecres 21 de març, a causa de la pluja i d'una apagada de llum. El Gramenet és l'equip que marca la zona de descens.
Pel que fa a l'encontre d'ahir, aquest va començar bé per al Balaguer. Va dominar els primers 20 minuts, amb clares ocasions de gol de Gabernet, i de Figuerola.
El Manlleu, però, fruit d'aquestes ocasions va corregir la defensa. A poc a poc, es va anar consolidant i es va avançar en el marcador amb un gol de Planagumà en la primera ocasió visitant. Amb el 0-1 es va arribar al descans.
Al segon temps, el Manlleu va mantenir el domini al centre del camp i als balaguerins els va costar trencar la línia de tres quarts. Al 75 va arribar el segon gol visitant.
Quan el partit semblava sentenciat, el tècnic Jordi Cortés va col·locar Gabernet en punta, jugant amb una defensa de tres, i això va donar resultats. El lateral va pentinar dos pilotes perquè Òscar Imaz marqués al minut 88 i Jony Fornier també anotés al 92, davant de l'alegria de l'afició local i la desesperació dels jugadors del Manlleu, que veien com se'ls esfumaven dos punts.