El Club de Futbol Balaguer perd a casa davant del Prat per 0 gols a 2.
El Club de Futbol Balaguer va deixar escapar ahir els primers punts del Municipal aquesta temporada al perdre per 0-2 davant del Prat en un partit en què els locals no van trobar el seu lloc al terreny de joc en cap moment i en què van abandonar el seu estil de toc.
Els locals no van aconseguir causar gaires problemes a la defensa del Prat, ja que aquesta sempre va estar ben plantada i, al veure arribar el joc de cara, no van tenir dificultats a avortar tants atacs com van provar els jugadors entrenats per Jordi Cortés.
Al primer temps, els rojos van disposar de dos ocasions als primers minuts d'Óscar Imaz i Ciruela que la defensa va aconseguir frustrar -aquesta va ser la tònica general del partit. La resposta visitant no es va fer esperar i Serra va fer una rematada a la sortida d'un córner que va sortir fora per poc. Al minut 23, Ciruela, amb un fort xut, va fer lluir el porter Toni, que va enviar la pilota a córner. Deu minuts més tard, Fernando va enviar una pilota al travesser des de fora de l'àrea.
El joc era confús i hi predominaven les pèrdues de pilota en un inexistent centre del camp. Les imprecisions van ser la nota més habitual durant els primers 45 minuts, que van acabar igual que havien començat, amb 0-0.
El descans no va servir perquè cap dels dos equips aclarís les idees, més aviat el contrari. Al segon temps, el descontrol va anar en augment i els locals van jugar més amb el cor que amb el cap.
El desordre que imperava a sobre del terreny de joc va ser el que va aprofitar el ràpid Ferran per sentenciar el partit en quatre minuts, en dos contraatacs que el van deixar sol davant del porter Nogués, que no va poder fer res per evitar els gols. Entre els minuts 52 i 56, el Balaguer va veure com se li esfumava qualsevol opció d'emportar-se el partit davant d'un rival que es va aprofitar del seu descontrol.
Fins a la fi dels 90 minuts, el Balaguer no va trobar la fórmula per arribar amb perill a la porteria del Prat i va veure com es perdien els primers punts al Municipal aquesta temporada.
El Balaguer és ara 14è amb 6 punts.
La pròxima jornada, els balaguerins viatjaran fins al camp del Castelldefels, situat només un lloc per damunt dels de la Noguera amb 7 punts.
El líder de la Tercera Divisió és en aquests moments el Terrassa amb 15.