El club esportiu les Peülles del Montsec fa públics els tracks de la cursa i caminada Peülles Santa Linya, que es celebrarà el diumenge 3 d'octubre
El club esportiu les Peülles del Montsec continua preparant una nova edició de les Peülles Santa Linya, la cursa del Montsec que aquest any es celebrarà el diumenge 3 d'octubre.
A la seva pàgina web es poden consultar ja els tracks o recorreguts marcats de les dues modalitats previstes, la cursa de 21.6 km i 582 metres de desnivell, i la caminada de 13.2 km i 302 metres de desnivell.
Tots dos recorreguts són circulars i comparteixen la sortida des del municipi de Santa Linya, i part del traçat, tot i que la modalitat cursa amplia la ruta fins a la zona del mirador 'el balconet'.
Amb aquests traçats, el punt de sortida de les rutes torna a ser la Plaça Major de Santa Linya, després que en l'edició del 2019 es dues a terme des del Monestir de les Avellanes.
En breu es preveu que el club faci públics els horaris i requisits per formalitzar les inscripcions. Els recorreguts es poden consultar ja a la web peullesdelmontsec.com