El Club Esportiu Natació Balaguer aconsegueix uns bons resultats al 6è gran Premi Màster Antoni Marrugat.

Per Ràdio Balaguer
644 visites
Storage

 

El  Club Esportiu Natació Balaguer va aconseguir uns molt bons resultats al 6è gran Premi Màster Antoni Marrugat disputat el passat dissabte a les instal·lacions del C.N. Horta, amb 36 clubs participants i 320 nedadors de tot l'estat. 

En la categoria 45 en dones destaca el paper d'Imma Torné, que va quedar primera  en els 800 lliures, i en els 200 lliures. 

En categoria masculina premàster cal destacar el primer lloc de Marc Auberni en els en els 100 i 200  metres papallona i en categoria 25 l'Albert Barri també va quedar primer en els 200 esquena. 

A més, Marc Auberni va aconseguir també el rècord del campionat en la prova dels 200 papallona amb un temps de 2 minuts 31 segons i 66 dècimes. 

D'altra banda, 7 nedadors infantils del CEN Balaguer van participar també dissabte  al Català de Relleus a les instal·lacions del CN Sabadell. 

Els nedadors Marc Camarasa, Ismael Profitós, Marcel Porta, Pere Barbosa, Nil Profitós, Arnau Gracia i Roger Sanahuja van aconseguir millorar totes les marques dels diferents relleus i també millorar la classificació del rànquing català. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar