El Club Estel Balaguer aconsegueix 4 medalles d'or, 1 de plata i 3 de bronze en el 35é Campionat de Catalunya de Tennis Taula disputat aquest diumenge a les Borges Blanques

Per Ràdio Balaguer
433 visites
5537A1Af3Afcfa76Cb3Ec3570997C2E7Clubestelbalaguertennistaula1

Molts bons resultats del Club Esportiu l'Estel Balaguer en el  XXXV Campionat de Catalunya de Tennis Taula disputat aquest diumenge a les Borges Blanques. Els esportistes de l'Estel han aconseguit un total de quatre medalles d'or, una de plata i dos de bronze.

La celebració dels campionats de Catalunya de tennis taula i bàdminton organitzats per la Federació Catalana d'Esports per a persones amb discapacitat intel·lectual, s'ha celebrat al Centre de tecnificació de Les Borges Blanques gracies a l'acord entre el Club Tennis Taula Borges i la Federació Acell, i que des de 2012 acull aquest campionat.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar