El Club Futbol Sala Balaguer Vedruna ha presentat aquest diumenge tots els equips de la seva escola de futbol, amb un total de 12 equips, des de prebenjamí i fins als dos equips sèniors. 

Per Ràdio Balaguer
605 visites
F050308Ad91849Aca4955A4A5D891285Presentaciofutsalvedrunabalaguer1

La presentació s'ha realitzat al pavelló 1r d'Octubre de Balaguer i ha comptat amb els parlaments del paer en cap de la ciutat, Jordi Ignasi Vidal, i del vicepresident del club Joan Duran. 

El paer en cap ha parlat de la força esportiva que demostra la ciutat en actes com aquests, que amb la presència de tants infants mostren l'interès de les seves famílies en la part formativa i saludable que té el món de l'esport. 

Joan Duran s'ha mostrat content pel retorn a la normalitat després de la pandèmia, i ha definit la jornada com "un dia de club, de familia, de festa i de valors". 

Duran també ha destacat el retorn al club del futbol femení en categoria infantil amb un equip exclusiu, tot i que també ha destacat la presència de noies en equips d'altres categories. 

La jornada ha comptat amb les tradicionals fotografies de grup i amb una exhibició del Club de Gimnàstica Rítmica Balaguer. Finalment s'ha pogut seguir el partit del sènior A contra el Bellaguarda. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar