El Club Tennis Taula Balaguer-Villart Logístic comença la segona volta de la lliga guanyant clarament al Fotoprix Vic per 1 a 5.
Malgrat que el Fotoprix Vic és el darrer classificat, les balaguerines no volien confiances, atès que el partit de la primera volta a casa, les balaguerines l'havien guanyat per un ajustat 4 a 3.
Amb una alineació ben pensada per la jugadora-delegada Anna Biscarri, l'encontre va començar amb l'enfrontament entre les dues primeres jugadores de tots dos equips, la vigatana Nadina Riera i la balaguerina Yan Lan Li, amb un resultat clar de 0 a 3 per a la de Balaguer.
Tot seguit, la tercera jugadora vigatana, Mercè Morera, queia també sense problemes per 0 a 3 davant la tercera balaguerina, Anna Biscarri, mentre que en el duel entre les segones jugadores Judit Roca sorprenia a Loredana Raduta guanyant-la per un ajustat 3 a 2 que complicava les coses.
L'autèntica sorpresa, però, la va donar a continuació Anna Biscarri guanyant sense contemplacions a Nadina Riera per un contundent 0 a 3 en un esplèndid parit.
Amb un parcial de 1 a 3, Yan Lan Li liquidava l'encontre amb un 0 a 3 sobre Judit Roca, mentre que, amb l'encontre ja decidit, Loredana Raduta guanyava a Mercè Morera per 2 a 3 i deixava el marcador general en el definitiu 1 a 5 per a les balaguerines.
La propera jornada, el proper diumenge 31 de gener, les jugadores del Balaguer - Villart Logístic viatjaran a terres gironines per enfrontar-se al CTT Bàscara.