El Club Voleibol Balaguer inicia les seves primeres colònies d'estiu. En el seu primer any, el club ja compta amb 70 jugadores i jugadors de més de 6 anys
El Club Voleibol Balaguer realitza les seves primeres colònies d'estiu del 13 al 16 de juliol amb un total de 35 infants i joves d'entre 6 a 17 anys.
Les colònies es duen a terme a l'alberg Montsec-Mur, a Guàrdia de Noguera, on s'hi fan entrenaments de voleibol combinats amb activitats lúdiques, piscina, excursions, jocs i gimcanes.
A més, el club també ha iniciat un casal d'estiu per seguir posant en pràctica els aprenentatges assolits durant el curs i ensenyar voleibol a noves jugadores.
La voluntat del club és seguir fent crèixer l'interés d'infants i joves per aquest esport i apropar el voleibol a Balaguer i comarca.
Club Voleibol Balaguer