El consell comarcal de la Noguera dóna llum verda al projecte de construcció de tres dics nous al dipòsit controlat de residus de Balaguer. La mesura permetrà millorar l'aïllament dels vasos actuals, evitarà problemes de despreniments i n'augmentarà la ca

Per Ràdio Balaguer
862 visites
Fc9E4756E31E2Cc3937Db5Fa4E88B0E5Contenedors

El consell comarcal de la Noguera ha donat llum verda al projecte de construcció de tres dics nous al dipòsit controlat de residus de Balaguer. Així ho ha confirmat la presidenta del consell comarcal de la Noguera, Concep Cañadell, que assegura també que la mesura permetrà millorar l'aïllament dels actuals vasos, evitarà problemes de despreniments i n'augmentarà la capacitat. 

Àudio 

El projecte compta amb un pressupost de 350.000 euros i per dur-lo a terme el consell confia en rebre una ajuda  de 250.000 euros per part de l'Agència Catalana de Residus de Catalunya. 

Àudio  

D'altra banda, la presidenta comarcal assegura que mantenen converses amb FCC perquè com més aviat millor comenci el desplegament del nou servei de recollida de residus. L'empresa té com a màxim fins a l'octubre per implementar el nou sistema. 

Àudio 

Precisament, l'alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, confia que el nou sistema de recollida de residus incrementi el reciclatge i, per tant, ajudi a allargar la vida de l'abocador. 

Àudio 

D'altra banda, el consell comarcal ha repartit en el darrer mes contenidors nous als municipis d'Oliola i Vilanova de l'Aguda, dos municipis que per la seva tipologia no entraran en el sistema d'illes de contenidors.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=6692

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar