El Consorci Grup d'Acció Local Noguera-Segrià Nord participa en l'acció 'Aquí, vins catalans', del projecte GUSTUM, per incrementar la presència de vins catalans amb DO als restaurants

Per Ràdio Balaguer
569 visites
35192B6648371328082A1D783A5584B3Vinscathoritzontal

El Consorci Grup d'Acció Local Noguera-Segrià Nord participa en l'acció  del projecte Gustum "Aquí, vins catalans" per incrementar la presència de vins catalans amb DO als restaurants de Catalunya i incentivar-ne el consum.

Es poden adherir a aquesta campanya els restaurants ubicats als territoris Leader que ofereixen a la seva carta un mínim del 60% de vins de DO catalanes. Per fer-ho, han d'omplir la sol•licitud disponible al web del programa GUSTUM (https://www.gustum.org/) i facilitar al corresponent Grup d'Acció Local una còpia de la carta de vins per acreditar que compleixen els requisits.

Als restaurants adherits, se'ls lliuren uns adhesius amb el logotip i l'eslògan de la campanya per a col•locar-los a la porta i a les cartes de vins de l'establiment.

D'aquesta manera, els consumidors finals poden distingir fàcilment els establiments que tenen una major sensibilitat envers el producte local. A més, tindran també una discriminació positiva a l'hora de participar en accions de promoció i comunicació del projecte GUSTUM.

El projecte GUSTUM, al qual pertany la campanya "Aquí, vins catalans", és un projecte de cooperació interterritorial coordinat per l'Associació Leader de Ponent i impulsat conjuntament pels altres 10 Grups d'Acció Local de Catalunya. Té com a objectiu fomentar el desenvolupament rural a través de la promoció i la comercialització del producte agroalimentari local, artesà i de qualitat, i també a través de la sinergia amb altres sectors del territori com el turisme, la gastronomia i el petit comerç.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar