El Cristec Balaguer de futbol sala guanya a la pista del Laguna Cambrils per 2 gol a 3 en l'últim partit de la temporada.

Per Ràdio Balaguer
583 visites
Storage

 

El Cristec Balaguer de futbol sala va guanyar el passat cap de setmana a la pista del Laguna Cambrils per 2 gols a 3 en el partit corresponent a la 30ª jornada de la 3ª divisió Nacional de futbol sala, la darrera competició de la present temporada. 

Bon partit el vist al Pavelló de Cambrils entre dos conjunts que des de feia vàries jornades no es jugaven res, la qual cosa va afavorir que es veiés un encontre molt obert, amb els dos equips cercant constantment la porteria del rival i en el qual la falta d'encert en la definició i la bona actuació dels porters va impedir un resultat més ample. 

L'inici del matx va mostrar un joc de ràpides transicions, amb constants canvis en la possessió de la pilota, encara que no va ser fins al minut 12 en què Xolo, en un cara a cara amb el porter Molina, aconseguia situar en avantatge els balaguerins. La resposta del Cambrils va ser immediata i en  una ràpida contra ficava les taules en el marcador, resultat amb el que s'arribaria al descans. 

A la segona part el Cristec va sortir despistat a la pista i Alejandro marcava el 2 a 1 en una nova contra finalitzada al segon pal, encara que poc després Tarroja  tornava a empatar  el partit en jugada personal, gràcies a un fort tir des de 12 metres (2-2, min. 27). L'expulsió del local Albert, al 29, deixava els locals en inferioritat i els balaguerins ho van saber aprofitar, marcant Tarroja el seu segon gol, que situava de nou els jugadors de Jaume Canal per davant en l'electrònic. El partit es va tornar aleshores molt més tàctic, amb un Cristec que avançava la seva defensa i impedia sortir a la contra el conjunt local. En els últims minuts el Cambrils va arriscar amb porter avançat però el resultat ja no va variar. 

Amb aquesta victòria el jove equip balaguerí finalitza en la 9ª posició a la taula classificatòria, amb 40 punts i un balanç de 13 victòries, 1 empat i 14 derrotes, amb l'objectiu de la permanència assolit sense problemes. Això li permetrà la propera temporada continuar disputant per 14ª temporada consecutiva la categoria Nacional, però amb la sensació d'haver pogut finalitzar la lliga en posicions més avançades donat el seu bon inici de competició. 

 Destacar, finalment, a nivell individual al jugador Tarroja, que amb els seus 45 gols en aquesta temporada, repeteix per segon any consecutiu com a màxim golejador de la categoria. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar