El Departament d'Empresa i Coneixement amplia a 6.000 euros l'import dels ajuts per als comerços tancats per la Covid-19. el nou import dels ajuts passa de 3.750 a 6.000 euros, per fer front a la pròrroga de les restriccions fins al 7 de febrer

Per Ràdio Balaguer
365 visites
382679De0B5F495Deecdbeacf393Adbcbotigaroba

El DOGC publica avui el nou import dels ajuts, que passa de 3.750 a 6.000 euros, per fer front a la pròrroga de les restriccions fins al 7 de febrer

Els establiments de més de 400 metres quadrats i les botigues de centres, recintes i nuclis comercials cobraran directament l'import ampliat
El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) publica avui l'ampliació de l'import dels ajuts directes per a establiments comercials obligats a tancar des del 7 de gener per fer front a la crisi de la Covid-19. Els beneficiaris de la línia, que es va obrir el 27 de gener, cobraran 6.000 euros enlloc dels 3.750 previstos inicialment.

El Departament d'Empresa i Coneixement ha ampliat en 10 milions d'euros la línia amb l'objectiu de contribuir a fer front als perjudicis derivats de la pròrroga de les restriccions fins al 7 de febrer. Els beneficiaris de la línia cobraran directament l'import ampliat sense haver de fer cap gestió.

Els ajuts s'adrecen als establiments comercials de productes no essencials de més de 400 metres quadrats i a les botigues de productes no essencials de centres, galeries i recintes comercials.

La línia es tancarà el proper 10 de febrer.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar