El dissabte 22 d'agost tindrà lloc a Balaguer l'espectacle ‘Sóc dona, el meu superpoder' dirigit per Judit Martí i Lídia Sampietro, amb 15 ballarines que representaran diferents coreografies

Per Ràdio Balaguer
999 visites
3023504Ff25E0Fecf7075D6Ce83Ac4F0Espectaclescdonaelmeusuperpoder

El dissabte 22 d'agost a les 10 de la nit tindrà lloc a l'avinguda Països Catalans de Balaguer l'espectacle 'Sóc dona, el meu superpoder!'. L'espectacle, dirigit per Judit Martí i Lídia Sampietro, compta amb 15 ballarines que representaran diferents coreografies.

Judit Martí, directora artística, explica que la voluntat de l'espectacle és la de reivindicar la lluita de la dona i destaca que al ser un col·lectiu de dones tenien pendent aquesta assignatura. Afirma també que s'ha decidit fer-lo en temps de parada perquè creuen que és un moment de reflexions i no s'han d'oblidar les lluites tot i la situació actual. L'espectacle comptarà amb algunes de les cites més cèlebres dites per grans dones.

Fet des de l'amor, les experiències i les emocions Sóc Dona, el meu superpoder! neix de la necessitat d'expressar alguns reptes que es té com a societat en una lluita com és aquesta, la desigualtat entre gèneres.

Judit Martí també ha explicat la varietat de tipus de dansa i coreografies que es ballaran, però, sobretot, posaran el focus en la gimnàstica rítmica.

Des de la direcció esperen poder anar fent l'espectacle de dansa en diferents pobles sempre que la situació sanitària els ho permeti.

Cal recordar que per assistir-hi es necessita reservar entrada anticipada a la web balaguer.cat.

 

Idea original i coreografia: Judit Martí i Lídia Sampietro
Direcció artística: Judit Martí
Vestuari: Adelina Muresan i Paula Burgués
Fotografia: Lídia Sampietro i Marina Angerri
Ballarines: Adelina Muresan, Aina Duran, Alba Martínez, Anna Chen Carrera, Anna Víctor, Aran Castell, Clàudia Candilejo, Clàudia Martínez, Gal·la Botigué, Gemma Mei Carrera, Laia Sirera, Lídia Sampietro, Maria Goixart, Marina Angerri, Martina Vilarodona, Neus Escoda, Paula Burgués, Paula Martínez i Ivanna Fernández

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar