El diumenge 14 d'agost tindrà lloc la VIII Caminada/Cursa Nocturna d'Os de Balaguer. La cursa té una distància de 5km i és apta per a tots els públics

Per Ràdio Balaguer
459 visites
A35F5881Ebef5Ca34Ad8519544337693Cartellcursanocturnaosbalaguer2023

La sortida serà a les 220h des de la Plaça de la Font i tots els participants podran gaudir de diferents serveis com un entrepà a l'arribada, beguda, dutxa i accés gratuït a la piscina municipal.

El preu de la inscripció és de 5€ fins al 8 d'agost i de 8€ a partir del 9 d'agost. També hi ha l'opció de comprar una samarreta commemorativa de la prova per 5€.

Les inscripcions es poden fer a l'Ajuntament d'Os de Balaguer. El termini d'inscripcions es tancarà el dia 13 d'agost.Tots els participants hauran de portar un frontal per a la cursa.

La VIII Caminada/Cursa Nocturna d'Os de Balaguer està organitzada per l'Associacions Voluntàries d'Os de Balaguer i hi col·labora l'Ajuntament d'Os de Balaguer

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar