El diumenge dia 20 d'octubre tindrà lloc una nova sortida dins la programació de l'Any dels Llops. La venjança del Coronel a la Lluella del Llop. Les inscripcions es poden fer al Museu de la Noguera.

Per Ràdio Balaguer
864 visites
37A84Ca6252F98D32Dd1Dd54Bd474436Cartelllanydelsllops
Aquest diumenge, dia 20 d'octubre, tindrà lloc una nova sortida dins la programació de l'Any dels Llops, una sortida lligada amb el capítol del llibre Els llops de Francesc Puigpelat titulat La venjança del Coronel a la Lluella del Llop.
En aquest cas es visitarà, a càrrec de Francesc Antillach, la zona de Vilanova de Meià, segons destaca Eva Solanes del Museu de la Noguera.
 
Àudio......
 
La sortida es farà en cotxes particulars des de l'Estació d'Autobusos a les 8 del matí i comptarà amb dos formats, un només de matí i l'altre que s'allargarà fins a la tarda. Els explica tot seguit la mateixa Eva Solanes que també detalla que en total es recorreran set quilòmetres amb un itinerari de dificultat baixa perquè hi pugui participar tothom, grans i petits, i públic no habituat a les excursions per la muntanya.
 
Àudio....
 
Recordem que la Biblioteca Margarida de Montferrat, el Museu de la Noguera i el Centre Excursionista de Balaguer han unit esforços per dur a terme un projecte comú: L'any del llops, basat en la novel•la de l'escriptor balaguerí Francesc Puigpelat.
 
A partir dels escenaris del llibre s'ha dissenyat un programa d'activitats que inclou des de conferències variades fins a rutes a peu per conèixer els llocs que surten a la novel•la. El principal objectiu és combinar la part literària i la part històrica amb l'excursionisme.
 
Àudio.....
 
Les inscripcions per participar en aquesta sortida es poden fer al mateix Museu de la Noguera (oficina de turisme) de dilluns a dissabte d'11 a 14 h i de 18 a 20 h i els diumenges de 10 a 14 h.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar