El diumenge dia 23 al Teatre Municipal es podrà veure el musical 'La filla del mar'

Per Ràdio Balaguer
851 visites
Dbeb8E75Bb562D2F1B82B4B90D738Cc2Lafilladelmar1

Aquest proper diumenge  dia 23 de gener continua la programació del cicle d'hivern al Teatre Municipal amb la representació del musical 'La filla del mar'.

 

A partir de l'obra d'Àngel Guimerà s'explica que Àgata, una jove rescatada del mar quan era nena, ha crescut en un petit poble de la costa, rebutjada constantment per tothom a causa dels seus desconeguts orígens.

Una animalota, una pària, una forastera. Però l'Àgata troba la pau en allò que justament li va robar la seva família en aquell naufragi, el mar.

Amb la innocència d'algú que només pensa en l'horitzó, la pesca i la seva "germana" Mariona, l'arribada al poble de Pere Màrtir farà que l'Àgata es vegi involucrada en un complex triangle amorós que, tot i néixer com un engany, la portarà a viure un amor romàntic, extrem, purament instintiu i boig, que desencadenarà tràgiques conseqüències.

La filla del mar, d'Àngel Guimerà és una de les peces més memorables de la literatura dramàtica catalana. Una història d'una vigència absoluta que ens parla de la discriminació i la resistència de les comunitats a incorporar la diferència i que permet qüestionar-nos el paper dels instints en el comportament humà.

La filla del mar està dirigida per Marc Vilavella i interpretada per Xavi Casan, Mariona Castillo, Candela Díaz, Gracia Fernández Irene Jodar, Albert Mora, Arnau Puig, Marc Sambola, Clara Solé i Toni Viñals

Es tracta d'una creació de: La Barni Teatre, amb música i lletres de Marc Sambola. Premis Butaca al millor musical de l'any 2021; millor actor de musicals per a Toni Viñals;  i millor actriu de musicals per Mariona Castillo

La representació començarà a les 18h. Venda d'entrades als preus: 20 € platea / 18 € amfiteatre entradesteatre.balaguer.cat

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar