El filial del Comtat d'Urgell de futbol sala ascendeix a Primera Divisió Catalana a falta d'una jornada de lliga, en proclamar-se matemàticament campió guanyant dissabte al Tremp. D'altra banda, el Comtat d'Urgell ofereix aquest dies portes obertes

Per Ràdio Balaguer
708 visites
6Be0Ed0310Aca7B2A661307D19B411B6Filialcomtaturgellascensprimeradivisiocatalana

Aquest dissabte, el filial del Comtat d'Urgell de futbol sala es va enfrontar en un duel trepidant i decisiu al Tremp. L'equip de guanyar es proclamava campió, i d'empatar s'assegurava l'ascens. Finalment va acabar en victòria per 6 a 4.

El partit va començar amb un Comtat nerviós, que amb 2 errors en atac posicional a pista contrària va començar perdent 0-2. La reorganització en un temps mort, sumat a l'expulsió del porter visitant va posar el 3 a 2 al marcador en arribar al descans.

La segona part va esdevenir més tranquil·la per als locals, que tret de jugades puntuals no van haver d'esforçar-se en defensa. AL final, el resultat de 6 a 4 segellava la consecució del campionat per als de Balaguer i l'ascens de categoria, aconseguit, a més, davant de l'afició.

D'altra banda, el Comtat d'Urgell ofereix del 8 a 18 de juny jornades de portes obertes. Estan adreçades a infants nascuts entre l'any 2006 i el 2017, anant des de Babys a Cadets.

Els interessats a provar el món del futbol sala es poden adreçar als telèfons 635 970 069 o bé al 639 017 592.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar