El II Campus Robert Martínez organitzat pel C.F. Balaguer acull 35 nens d'entre 6 i 16 anys a Naut Aran.

Per Ràdio Balaguer
673 visites
Storage

 

Aquesta setmana s'està realitzant el II Campus Robert Martínez organitzat pel CF Balaguer a la Vall d'Aran. 

L'indret i el binomi futbol – estudis, ja que es duen a terme sessions d'anglès, fan d'aquest campus tot un referent entre les estades de futbol formatiu. 

De fet, els nois estan gaudint d'una setmana immillorable tot practicant l'esport favorit per ells, perfeccionant aspectes formatius, participant en xerrades tècniques i gaudint també d'estones lúdiques. 

El proper diumenge, darrer dia del campus, es donaran a conèixer els dos nois escollits entre tots els assistents que hagin destacat no només per les seves habilitats futbolístiques sinó també personals per passar una setmana a Wigan a finals d'agost o principis de setembre,  perquè visquin d'aprop la disciplina d'un equip de la Premier League. Els escollits assistiran als entrenaments del Wigan, que dirigeix el balaguerí Robert Martínez. 

També se'ls lliurarà unes samarretes i obsequis de l'equip anglès tot i que enguany Martínez no hi podrà assistir, tal i com va fer l'any passat,  ja que està com a comentarista esportiu d'una cadena de TV anglesa de l'Eurocopa de futbol a Polònia.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar