El jove jugador de pàdel balaguerí Íker Castillo s’ha proclamat aquest passat cap de setmana campió de Catalunya absolut de la Lliga Catalana en 1a categoria amb el seu equip de l’Aurial Lleida

Per Ràdio Balaguer
71 visites
Iker Castillo 003

Després de superar el Waps A a la fase provincial, l’Íker i el seu equip afrontaven el play-off autonòmic amb unes dures semifinals contra el campió tarragoní, el Pàdel Cambrils, a qui guanyarien per 2-1. A la final, contra l’equip barceloní del Pàdel BCN-El Prat, i contra tot pronòstic, els lleidatans van donar la sorpresa i es van imposar per 2-1.

L’Íker i el seu company Gerard Navas van aconseguir un dels dos punts de la final, un resultat que va permetre a l’equip coronar-se campió de Catalunya de la Lliga Catalana per primer cop en la història d’aquesta competició.

Un altre èxit del jove balaguerí, que ara només té pendent el Màster Català júnior, que es disputarà a Gavà de l’11 al 13 de novembre i que tancarà la temporada.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar