El monologuista Fernando García, del Paramount Comedy, serà l'encarregat de tancar avui el cicle de monòlegs a la Plaça del Teatre.

Per Ràdio Balaguer
697 visites
9Ef28A2A7Adff10E611F53376F73Df70Monolegfernando

Un dimecres més es podrà gaudir d'un nou monòleg, amb l'al·licient de que avui serà el darrer de la temporada del cicle monòlegs a la plaça del Teatre. 

A partir de les 21.30h serà el torn de l'humor de Fernando García. 

Fernando García Torres és un dels millors monologuistes del Canal Paramount Comedy que recentment ha estat protagonista del programa de La Sexta "El Club de la Comédia" en el seu cinquè certamen oficial de nous còmics. 

El seu monòleg anirà centrat, entre altres temes, en explicar les coses que els homes no entenen de les dones. 

L'activitat, que recordem és a la plaça del teatre i començarà a 2/4 de 10 del vespre, és gratuïta, i en cas de pluja es traslladarà a l'interior del teatre.  

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar