El Museu de la Noguera organitza el dissabte dia 5 de novembre a les 6 de la tarda la narració del conte 'L'ànec, la mort i el tulipà'. Posteriorment, es farà una visita guiada al museu
Balaguer ha organitzat diferents activitats en el marc de la celebració de Tots Sants. Aquest diumenge dia 30 es va fer una visita guiada al Cementiri Vell de Balaguer. amb el títol, Descobrint la mort al museu, de 2022
El dimarts dia 1 de novembre a la Sala d'Actes de la Casa de la Paeria va tenir lloc la projecció de la pel·lícula Coco.
I finalment el Museu de la Noguera organitza el dissabte dia 5 de novembre la narració del conte 'L'ànec, la mort i el tulipa'.
Finalment, el Museu de la Noguera organitza el dissabte dia 5 de novembre a les 6 de la tarda la narració del conte "L'ànec, la mort i el tulipà". Posteriorment, es farà una visita guiada al museu adreçada a nens i nenes a partir dels 7 anys.
Les activitats volen posar damunt la taula la mort com una quotidianitat.
Per a aquestes activitats es compta amb el suport d'especialistes en dol dels grups de dol de Ponent.