El nedador Arnau Pifarré, del CEN Balaguer, participarà aquest cap de setmana  del 5 al 7 de març al Campionat Estatal Infantil que es realitzarà al Centre Aquàtic de Málaga-Inacua. Només hi participaran els 12 millors nedadors d'Espanya 

Per Ràdio Balaguer
773 visites
9914Cb4980Be024Cdaf518A133Eeb08Bdavidpifarrecenbalaguer

El nedador Arnau Pifarré Planes, del CEN Balaguer, participarà aquest cap de setmana  del 5 al 7 de Març al Campionat Estatal Infantil que es realitzarà al Centre Aquàtic de Málaga - Inacua.

Aquest campionat es disputarà amb un canvi de normativa en motiu de les restriccions COVID, i sols podran participar-hi els 12 millors nedadors d'Espanya.
L'Arnau nedarà 4 proves, en ser les màximes permeses per normativa. Seran els 100 i 200 esquena, 400 estils i 1500 lliures. 

La participació en aquest campionat, després de tant temps sense competicions, servirà com a punt de partida per poder preparar i treballar l'objectiu de la temporada, que seran els campionats d'estiu tant el Català com Estatal.

El campionat es podrà seguir en directe pel canal de DailyMotion de la Federació Espanyola. https://www.dailymotion.com/RFEN

L'horari aproximat de les proves serà:

Divendres
16:10 - 1500 lliures

Dissabte
09:30 - 400 estils
16:45 - 200 esquena

Diumenge
09:45 - 100 esquena
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar