El nou equip del CTT Balaguer a la Primera Divisió Femenina, el Balaguer Cudós Consultors, s'estrena amb una valuosa victòria davant del School T.M. de Zaragoza per 4 a 2. Per la seva banda, el Balaguer Villart Logístic perd en el doble enfrontament del
L'equip del Balaguer Cudós Consultors té per objectiu facilitar la transició de les jugadores del club de les categories provincials a les estatals. Liderat per la jugadora romanesa establerta a Balaguer Loredana Raduta, el formen també les catalanes Laia Torregrosa, Victòria Sancho, Anna Verdés i Sílvia Ferré.
D'altra banda, el Balaguer Villart Logístic no va poder treure un resultat positiu del doble enfrontament d'aquest passat cap de setmana per terres castellanes.
Dissabte va perdre per un ajustat 4 a 3 contra el Collosa de Valladolid mentre que diumenge les balaguerines van repetir el mateix resultat contra el T.M. 11 de Burgos.
La propera jornada, aquest diumenge, dia 10, les balaguerines viatjaran a terres basques per enfrontar-se a l'Irún Leka Enea buscant la primera victòria a la Superdivisió.