El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida elaborarà un manual de promoció i venda dels serveis que comercialitzen les agències de viatges receptives de Lleida adreçat als operadors turístics

Per Ràdio Balaguer
373 visites
14873Bbeeb786Cd2D4Ba0F25Dec19B7Areuniagnciesdeviatge

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida editarà un manual de promoció i venda amb tota la informació dels serveis i productes turístics que ofereixen les agències de viatges receptives del Pirineu i les Terres de Lleida que tindrà com a destinataris els operadors turístics interessats a vendre la destinació. Es tracta d'una eina que recollirà els serveis i productes turístics que ofereixen cadascuna de les agències de viatges receptives de Lleida. El manual constarà d'una fitxa d'informació de cada agència de viatges receptiva, on es recopilarà tota la informació necessària i d'interès, així com d'algun dels seus productes més destacats. Aquest catàleg també servirà com a eina de comercialització per a l'assistència a fires, presentacions i workshops on el Patronat de Turisme participa. La creació d'aquesta nova eina de venda de l'oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida s'ha acordat en la reunió que ha tingut lloc avui de forma telemàtica entre els representants de les agències de viatges receptives de la demarcació de Lleida i els tècnics del Patronat de Turisme, encapçalada pel cap de Promoció i Màrqueting, Juli Alegre.

En la trobada també s'ha tractat de la implementació dels paquets turístics que les agències de viatges receptives comercialitzen mitjançant la plataforma bookexperience.aralleida.com. Des de la tardor del 2021 una desena d'agències de viatges receptives de Lleida han implementat en aquesta plataforma un total de 93 experiències de la demarcació, amb temàtiques com ara turisme familiar, turisme actiu, rutes, neu, natura, gastronomia, cultura i astroturisme, entre d'altres. En aquest sentit s'ha acordat treballar per incrementar l'oferta  d'experiències turístiques de cara a la present campanya de primavera com també a la propera temporada d'estiu amb l'objectiu de donar-los difusió mitjançant els diferents canals de comunicació del Patronat de Turisme com ara la pàgina web aralleida.cat  i les xarxes socials @aralleida .

D'altra banda, el Patronat de Turisme ha ofert a les agències la possibilitat de crear nous paquets turístics a partir dels productes estructurats que gestiona el mateix Patronat, com ara Moturisme Ara Lleida, Oleoturisme, Floració i la Ruta del Vi de Lleida. També se'ls ha ofert la possibilitat de col·laborar en l'organització de viatges adreçats tant a operadors i bloguers especialitzats en turisme com a periodistes que vulguin conèixer la destinació del Pirineu i les Terres de Lleida.

Finalment, el Patronat de Turisme, amb la vocació de treballar per la sostenibilitat de la demarcació, ha convidat a les agències de viatge receptives de  Lleida a participar en el projecte Biosphere Destination, per obtenir la certificació Biosphere Sustainable Lifestyle. Es tracta d'un segell que permet millorar el posicionament de l'empresa o servei amb relació al turisme sostenible, donant més visibilitat a escala nacional i internacional a través de l'elaboració de plans de sostenibilitat personalitzats mitjançant la selecció de més de 400 activitats i accions sostenibles, vinculades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.

La reunió, que s'ha fet  via telemàtica ha comptat amb l'assistència d'una quinzena de representants d'agències de viatges receptives de les comarques lleidatanes i també ha servit per rebre informació respecte als productes del territori que estan comercialitzant, a més d'intercanviar noves vies de col·laboració entre el Patronat i les mateixes agències de cara a millorar la promoció dels diferents productes turístics.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar