El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida participa a la fira Adventure Travel Show de Londres, especialitzada en turisme actiu i esports d'aventura.

Per Ràdio Balaguer
616 visites
B53Dc3A69788Db483E6A8417Ab3B22E0Firalondres
La Diputació de Lleida, per mitjà del Patronat de Turisme, ha participat aquest cap de setmana a la fira Adventure Travel Show de Londres per promocionar al mercat britànic el conjunt de l'oferta turística de les comarques lleidatanes i de manera específica la vinculada amb el turisme actiu i els esports d'aventura del Pirineu i les Terres de Lleida. 
 
La fira Adventure Travel Show està especialitzada en turisme actiu, motiu pel qual el Patronat de Turisme hi ha presentat tot el seu potencial turístic en aquest àmbit, com a referent a escala del conjunt de l'Estat espanyol, i a més, hi ha mantingut diferents contactes per incrementar el nombre de visitants britànics a la demarcació de Lleida. També s'ha aprofitat la presència en aquesta fira per fer una presentació del projecte "Moturisme Ara Lleida" ahir diumenge. 
 
El Patronat de Turisme ha tingut una presència directa en aquest saló amb un taulell amb la marca turística Ara Lleida dins l'estand de l'Agència Catalana de Turisme. Aquesta és la segona fira a l'estranger en la qual participa el Patronat de Turisme aquest any 2018. El cap de setmana passat va ser present a la mostra Fahrrad & Erlebnisse de Stuttgart, a Alemanya, i del 17 de gener fins ahir, ha participat també a la Fira Internacional de Turisme-Fitur de Madrid. 
 
El Patronat de Turisme ha donat a conèixer a la fira Adventure Travel Show l'oferta del Pirineu i les Terres de Lleida vinculada amb la natura, el senderisme i el cicloturisme, amb informació sobre rutes i establiments, a més de la diversitat d'activitats d'esports d'aventura, entre les quals el ràfting, que és tot un referent en les activitats d'aigua. El Patronat de Turisme també ha distribuït els catàlegs editats en anglès pel mateix Patronat "GR de senderisme" i "Ara Lleida 365", per tal de promocionar tot el ventall de possibilitats que ofereixen les comarques de la demarcació en l'àmbit turístic. 
 
El mercat procedent del Regne Unit representa el 8,9 % del turisme estranger que anualment reben les comarques de Lleida i ocupa el segon lloc en importància després de França, que ostenta el 43,5 % dels visitants internacionals, segons les dades del 2016. El turisme estranger a les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida va representar l'any 2016 el 15,60 % del nombre total de turistes. Encara no es disposa de les dades definitives de la procedència dels estrangers de l'any 2017. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar