EL PATRONAT DE TURISME DE LA DIPUTACIÓ I UNA QUINZENA D'ENTITATS I EMPRESES DEL PIRINEU I LES TERRES DE LLEIDA PARTICIPEN EN EL MERCAT D'ESCAPADES DE CATALUNYA

Per Ràdio Balaguer
425 visites
F72398F833770A3D8Eb3C6149Fec23Dcmercatescapades20225

Des d'avui i fins diumenge està instal·lat al passeig de Lluís Companys de Barcelona, al costat de l'Arc de Triomf, el Mercat d'Escapades de Catalunya, en el qual participa el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida conjuntament amb una quinzena d'empreses i entitats de l'àmbit turístic de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida per donar a conèixer al públic de proximitat les propostes turístiques de la demarcació.

 

El Mercat d'Escapades de Catalunya, impulsat per l'Agència Catalana de Turisme, arriba enguany a la seva sisena edició. Es tracta d'una iniciativa que té la finalitat de promocionar els viatges curts de cap de setmana, festius i de cara a les properes vacances d'estiu, escapades per gaudir d'activitats a la natura i del turisme actiu o relaxar-se en un entorn natural de Catalunya.

 

El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, amb la marca Ara Lleida, participa a la mostra per oferir als visitants informació de l'oferta turística de la demarcació i distribuirà  els catàlegs promocionals del Pirineu i les Terres de Lleida. Per la seva banda les empreses i entitats que participen al Mercat d'Escapades en diferents estands i les marques de Pirineus, Terres de Lleida i Val d'Aran, poden mostrar i vendre en primera persona la seva oferta turística i les propostes engrescadores al públic finalista  en un ambient lúdic i festiu en què també hi ha activitats i degustacions.

 

El Patronat de Turisme, en coordinació amb les Destinacions de Natura i Muntanya en família del Pirineu de Lleida, organitza demà dissabte al matí el taller "El Misteri de les Dàfnies", activitat vinculada amb la lectura del conte L'entrellat dels estanys encantats. També s'hi han previst tallers gastronòmics, amb un tast d'olis maridat amb xocolata, fruita i formatge de les Borges Blanques que es farà demà a les 14 hores i posteriorment, a les 19 hores, el Consell Comarcal del Pallars Jussà oferirà un taller sobre paleontologia i el món dels dinosaures sota el títol "La petjada perfecta".

 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar