El PP exposa les seves principals propostes pel Balaguer del futur en l'acte central de campanya celebrat dissabte. El cap de llista, Joan Maria Molins, es compromet a rebaixar impostos, ajudar la petita i mitjana empresa i revitalitzar el Centre Històric
Aquest dissabte el PP de Balaguer ha celebrat el seu acte central de campanya. Ho ha fet amb un míting a la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Balaguer en el qual han intervingut la diputada al Parlament de Catalunya, Marisa Xandri, el diputat al Congrés, José Ignacio Llorens i el cap de llista del PP a Balaguer, Joan Maria Molins.
Molins ha repassat, davant d'unes 75 persones, algunes de les principals propostes del PP a Balaguer de cara als propers quatre anys.
Àudio
Pel que fa a infraestructures viàries, Molins ha reiterat que l'autovia Tàrrega-Balaguer-Alfarràs és vital pel progrés econòmic de la ciutat i en aquest sentit ha dit que continuaran reclamant i exigint la seva execució.
Àudio
El PP de Balaguer també aposta per incentivar i ajudar la petita i mitjana empresa alleugerint, per exemple, els tràmits burocràtics mentre que en l'àmbit de l'ensenyament el PP demanarà a la Generalitat més graus formatius, sobretot en el sector públic.
Per la seva banda, José Igancio Llorens ha avançat durant l'acte d'aquest dissabte que si en els comicis del proper diumenge a nivell de tot l'Estat el PP treu una àmplia majoria serà l'hora de demanar eleccions anticipades a Madrid perquè entri un govern que doni més confiança als mercats i als països estrangers perquè inverteixen a Espanya. Segons Llorens, això podria suposar el principi de la sortida de la crisi.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2403