El primer equip de l'EFS Comtat d'Urgell perd 4 a 3 contra el Sant Sadurní en la tercera jornada de lliga de Tercera Nacional. A Primera Catalana es va viure un derbi local amb el resultat final de EFS Comtat d'Urgell B 8 - Balaguer Vedruna A 3

Per Ràdio Balaguer
540 visites
B55F523Eb24Ed905560760Fdbf7745Ebcomtatvedruna

El primer equip de l'EFS Comtat d'Urgell va perdre aquest dissabte en la seva visita a Sant Sadurní per 4 a 3, en un partit en que els balaguerins van anar sempre per darrera al marcador, després que els locals fessin el primer gol al minut 1 de joc. Poc després el marcador es va posar 2 a zero desfavorable per als balaguerins, tot i que no van llançar la tovallola i es van mantenir amb opcions de signar l'empat fins a l'últim segon de joc.

El Comtat d'Urgell encara no s'ha estrenat com a guanyador en els dos partits que ha disputat, tots dos com a visitant i perdent per la mínima. El proper dissabte rebrà la visita del Solsona a les 4 de la tarda al 1r d'Octubre.

D'altra banda, a Primera Catalana es va viure el dissabte un dels derbis més emocionants dels últims anys, en que es va enfrontar l'EFS Comtat d'Urgell B al Balaguer Vedruna A, i que es va saldar amb el resultat final de 8 a 3.

La primera part va estar molt igualada tan pel que fa al resultat com al repartiment del joc. Es jugava en un camp complicat i poc habitual, al camp municipal d'Os de Balaguer, un terreny de joc estret i una mica relliscós.

Tot i així, l'EFS Comtat d'Urgell va obrir el marcador quan just es portaven dos minuts de joc. Ràpidament l'equip del BAVE va empatar el marcador amb una triangulació de pilota i un gol al segon pal. Abans d'acabar la primera meitat, el Comtat d'Urgell va marcar un gol importantíssim que encararia el partit de la millor manera, un gol amb doble efecte, un gol significant i psicològic cap als rivals.

A la segona part, l'equip dirigit per David Carvajal va pujar dos marxes més i va començar a despuntar amb tocs de qualitat i una gran quantitat de gols al marcador. El municipal d'Os era tota una festa ja que l'equip local va guanyar de forma clara i precisa en el derbi de la ciutat Balaguerina. El resultat final va ser d'un vuit a tres al marcador amb una victòria magnífica de l'equip local.

El Vedruna és cuer actualment i la propera setmana rebrà a l'Escola Cervera A. El Comtat és 5è classificat i visitarà al Borges.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar