El PSC de Balaguer escull per unanimitat Lorena González com a Primera Secretària, prenent el relleu a Josep Baldillou, que seguirà com a Secretari d'Organització

Per Ràdio Balaguer
1422 visites
0Eaf355Fb7318A7B6Bfc79B75D721820Lorenagonzalezpsc

El PSC de Balaguer va escollir en una reunió telemàtica i per unanimitat Lorena González com a Primera Secretària, prenent el relleu a Josep Baldillou, que seguirà com a Secretari d'Organització. L'elecció suposa l'ocupació d'aquest càrrec per un període de 4 anys. 

El PSC de Balaguer va escollir en una reunió telemàtica i per unanimitat Lorena González com a Primera Secretària, prenent el relleu a Josep Baldillou, que seguirà com a Secretari d'Organització. L'elecció suposa l'ocupació d'aquest càrrec per un període de 4 anys. 

González ha destacat que "la nostra principal tasca arreu, però també especialment des dels municipis i en aquest cas Balaguer, és donar veu a l'esquerra no independentista reivindicant alhora els valors del federalisme, que es basen en la solidaritat i la justícia social". A més, ha dit, "a Balaguer seguirem treballant per a que la ciutadania torni connectar amb el nostre projecte i recuperem l'alcaldia" i ha afegit que "després dels greuges als que s'ha sotmès la Noguera i la seva capital en tot aquest temps de gestió de la pandèmia del Covid per part del Govern Junts per Catalunya i Esquerra a la Generalitat, Balaguer es mereix recuperar uns representants que treballin pels interessos de la nostra ciutat"

La nova Comissió Executiva del PSC de Balaguer és la següent:

President: Miquel Aguilà Barril
Primera  Secretaria: Lorena González Dios
Secretaria d'Organització: Josep Baldillou Salvans
Secretaria de Finances: Miquel Mateos Cascales
Secretaria de Política Municipal: Carlos García Gómez
Vocals: M. Àngels Solà Brich / Albert Saiz Vela
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar