El Salud Automoció “A” del Club Bàsquet Balaguer veu frenada la seva bona marxa i, després tres victòries consecutives, perd a casa davant el Sant Cugat per un marcador molt ajustat, 49 a 53.

Per Ràdio Balaguer
684 visites
Storage
El Salud Automoció “A” del Club Bàsquet Balaguer ha vist frenada la seva bona marxa, ja que després tres victòries consecutives, el passat diumenge va perdre a casa davant el Sant Cugat per un marcador molt ajustat, 49 a 53.

El partit va ser en tot moment molt disputat, amb una primera part clarament favorable al Balaguer, i una segona meitat per a l'equip del Vallès Occidental.  

Després d'un primer quart força igualat, els de la Noguera es van començar a allunyar en el marcador gràcies a un bon segon quart, que els donava un bon avantatge al descans, al qual es va arribar amb el resultat de 30-19.  

A la represa, el Balaguer va fins i tot eixamplar el marcador (35-21 min.24), però a partir d'aquest moment el partit va canviar de signe, i un parcial de 0-14 va capgirar l'encontre i es va arribar al final del tercer quart amb un ajustat 40-37 encara favorable als locals.  

A l'últim quart, el partit va ser molt igualat amb opcions de victòria per als dos equips.  Finalment, el desgast físic dels locals els va passar factura tot i que el Balaguer va tenir una última pilota de partit per empatar a manca de pocs segons, aquest ja no es va produir.

Amb aquest resultat el Balaguer continua amb 9 victòries i confia aconseguir tornar a la dinàmica positiva el proper dissabte a la pista del cuer, l´Artés.

Cal destacar, finalment, la bona resposta del públic balaguerí, que sempre va fer costat a l'equip, i per altra banda, destacar l'absència de Pere Rúbies que va patir una lesió en l'entrenament del divendres.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar