El sector de l'automoció de Balaguer aposta un any més per Fira Q. Les marques més representatives d'aquest sector es trobaran exposades en una carpa de 900 m2

Per Ràdio Balaguer
668 visites
0808Fd6E91Fa843979A57385Cba6A31Bautomocio
Enguany el sector de l'automoció ocuparà per segon any consecutiu un espai important en el marc de Fira Q, que tindrà lloc a la ciutat de Balaguer els propers dies 28 i 29 d abril.
 
Les marques més representatives d'aquest sector es trobaran exposades en una carpa  de 900 m2 totalment tancada i annexa al pavelló  on presentaran les darreres novetats acompanyades de preus competitius i tancats pensats especialment per oferir-los a tots els visitants de Fira Q. Els concessionaris estan preparant la millor col•lecció d'automòbils per a satisfer les diferents necessitats dels possibles compradors.
 
Preus de Fira que només es trobaran aquests dos dies, convertint-se en un reclam més de Fira Q Balaguer.
 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar