El Servei territorial de carreteres instal·larà un semàfor a la carretera C-12, al seu pas pel municipi de Les Avellanes i Santa Linya. L'objectiu és obligar els vehicles a complir el límit de velocitat.

Per Ràdio Balaguer
827 visites
56D652Ad49A5418F120B3B7D497Bf61Davellanespoblacio

Després d'anys de demanda, el Servei territorial de carreteres instal·larà un semàfor a la carretera C-12, al seu pas pel municipi de Les Avellanes i Santa Linya, segons publica La Noguera TV. Els tràmits d'aquesta instal·lació es van iniciar fa uns anys a conseqüència del no compliment, per part dels vehicles que hi transiten, del límit de velocitat. 

El semàfor que s'instal·larà estarà dotat d'un radar, que farà que, quan el vehicle superi la velocitat es posi en vermell. 

Tant per part dels veïns com per part de l'Ajuntament, valoren la nova instal·lació molt positivament, ja que cal tenir en compte que la zona és un lloc de pas de vianants, i l'excés de velocitat els suposava un alt risc de perillositat

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar