El Teatre Municipal de Balaguer acollirà el 2 de juny la primera edició del Recital de cançons trobades. Musica d'arrel, un recital que s'emmarca dins de la V Fira d'Alimentació i Salut organitzada per l'Associació Slow Food Terres de Lleida.

Per Ràdio Balaguer
943 visites
Storage

El Teatre Municipal de Balaguer acollirà el 2 de juny la primera edició del Recital de cançons trobades. Musica d'arrel, un recital que s'emmarca dins de la V Fira d'Alimentació i Salut organitzada per l'Associació Slow Food Terres de Lleida. 

Aquest primer Recital de Cançons Trobades pretén, segons els seus impulsors i organitzadors, Maria Carme Trilla i Josep Marvà, recuperar les cançons antigues vinculades amb les comarques lleidatanes, la pagesia i l'alimentació. 

Carme Trilla explica tot seguit com neix la idea de fer aquest concert. 

Àudio 

En el recital, participaran nou grups musicals i cantautors de diferents estils, entre els que s'hi barrejaran la tradició viva, el folc i el cant coral. Una barreja que pretén ser dinàmica i sumar forces per donar a conèixer la música tradicional catalana. 

Àudio 

Tots els músics participen directament en l'organització de l'acte i la majoria són pagesos o bé molt vinculats amb la terra. Els grups i cantautors participants seran d'arreu de la comarca de la Noguera, de poblacions com Algerri, Térmens, Albesa, Os de Balaguer, Santa Linya, Balaguer, i també de fora de la comarca, de la Vall d'Aran. 

Una de els característiques d'aquest recital és que els beneficis es destinaran a Slow Action i Cultivant Vida, dos ONG que porten a terme projectes de sobirania alimentaria a l'Àfrica, segons explica Josep Marvà. 

Àudio 

Els impulsors d'aquest recital, Maria Carme Trilla i Josep Marvà, tots dos membres d'Slow Food i de la Dolça Revolució, confien que la resposta del públic sigui bona, tant a l'hora de visitar la fira com d'assistir al festival. Tots dos han mostrat també han mostrat la seva satisfacció perquè aquest certamen d'Alimentació i Salut es torni a celebrar a Balaguer. 

Àudio 

El recital de cançons trobades. Musica d'arrel tindrà lloc al Teatre Municipal el 2 de juny a les 10 de la nit. El preu de les entrades és de 5 euros. 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2987

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar