El telèfon d'emergències 112 atén el primer semestre del 2017 un 9,6% més de trucades que en el mateix període de l'any passat. A la Noguera, s'han reduït les trucades per demanar assistència sanitària però han augmentat les de trànsit i qüestions de segu
El telèfon d'emergències 112 ha rebut a la comarca de la Noguera un total de 2.130 trucades el primer semestre d'aquest any, un 9,2% més que l'any anterior, que van ser 1.955 trucades. El 29% d'aquestes trucades, 618 en total, s'han fet per demanar assistència sanitària davant de les 652 de l'any passat en el mateix període.
Per contra, han augmentat les relacionades amb el trànsit i la seguretat. Per trànsit s'han gestionat el 28,1% dels avisos; un 22,4% s'han fet per motius de seguretat i per incendis s'han rebut 183 trucades, el 8,6 %.
Un 31% de les trucades (662) aquí a la Noguera s'han fet des de Balaguer; 260 avisos s'han rebut des d'Artesa de Segre i 205 des de Ponts.
A tot Catalunya, el Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112 Catalunya CAT112 ha atès entre gener i juny d'aquest any 747.730 trucades operatives, al voltant del 9,6% més que en el mateix període del 2016. Es tracta de trucades que van ser generades per una emergència i van provocar l'activació d'algun tipus de recurs operatiu.