El tennista balaguerí Antonio Carreño queda finalista al 17th La Manga Club Murcia Seniors Tennis Open disputat entre el 25 i 30 de novembre a les pistes de La Manga Club, de primera categoria.

Per Ràdio Balaguer
761 visites
B6Fe666A95Bd87Fd1116567995Bdbde7Antoniocarreo20191204162713
El tennista balaguerí Antonio Carreño va quedar finalista al 17th La Manga Club Murcia Seniors Tennis Open disputat entre el 25 i 30 de novembre a les pistes de La Manga Club, de primera categoria.
 
Carreño va guanyar a octaus de final a Manuel Hernanddez per 3/6, 6/1 i 10/7, mentre que en quants de final es va desfer amb facilitat de l'alemany Gunter Hierneis per 6/1 i 6/3.
 
En semifinals es va enfrontar al britànic Peter Wiseman guanyant per 6/3, 7/5 tot i que els darrers jocs els va jugar lesionat per un trencament muscular que no el va permetre jugar la final que havia de disputar davant Felix Candela, actual numero 1 d'Espanya.
 
Amb aquest torneig, Carreño acaba la present temporada, i ara tindrà un merescut descans fins el proper mes de març, que li servirà per recuperar-se de la seva lesió.
 

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar