El tren de la Pobla es promociona a Instagram. Una trentena d'usuaris van fer ahir fotografies del trajecte i van visitar diversos espais d'interès de la Pobla de Segur

Per Ràdio Balaguer
604 visites
92B3314E66F36871Ced705F494296744Aralleida

La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, conjuntament amb Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), el Consell Comarcal del Pallars Jussà i l'Ajuntament de la Pobla de Segur, va organitzar ahir diumenge una nova trobada d'instagramers per promocionar el tren de la Pobla i els recursos turístics de què l'usuari pot gaudir durant el trajecte per aquesta línia històrica de Lleida fins a la Pobla de Segur.

Aquesta nova convocatòria per a usuaris de l'aplicació Instagram es va limitar a un màxim de 30 places cedides per FGC, titular de la línia. La convocatòria va generar força expectació amb 90 persones inscrites, motiu qual es va haver de fer una selecció per tancar el nombre de participants amb les places ofertes. Per aquest motiu hi ha prevista una segona convocatòria a principis de l'any vinent per donar resposta a l'alta demanda.

Els participants en aquest nou Instawalk, a més de fer les fotografies durant el trajecte, també van tenir la possibilitat de visitar la fàbrica de cervesa artesana Ctretze Pirineus i la casa modernista Mauri a la Pobla de Segur, a més de gaudir de la cuina pallaresa i, a la tarda fer una passejada per la vora del riu Noguera Pallaresa.

Els participants en la trobada van captar les imatges amb els seus telèfons mòbils i després les van poder penjar  a Instagram.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar