El veïnat celebra el 75è aniversari de les casetes del Grup Mare de Déu del Miracle de Balaguer
El passat divendres 4 de juliol, el veïnat del Grup Mare de Déu del Miracle de Balaguer va commemorar el 75è aniversari de la construcció de les seves casetes amb un sopar de germanor. L'acte, que va tenir lloc en un carrer del mateix barri, va reunir més de 90 persones amb l'objectiu de fomentar la convivència i recordar els inicis d'aquest conjunt urbanístic històric de la ciutat, tot fent un sopar de germanor.
Les casetes del Grup Mare de Déu del Miracle —situades als carrers Sant Lluís, Marc Comes i Doctor Fleming— es van començar a construir l'any 1951 i van representar una important ampliació del nucli urbà de Balaguer cap a l'altra banda del riu. En total, se'n van edificar 58, convertint-se en el segon grup de vivendes d'aquest tipus fora vila.
La trobada va ser un espai per compartir memòries, enfortir vincles i posar en valor la història del barri, que continua sent un punt de referència per a moltes famílies de la ciutat.