‘El viatge de la Nuru’ de Festuc Teatre tancarà aquest diumenge el cicle Emboirats

Per Ràdio Balaguer
49 visites
Viatge Nuru

 

 

Aquest diumenge 1 de març, a les 18 h, el Teatre Municipal de Balaguer acollirà l’espectacle El viatge de la Nuru, una producció de Festuc Teatre que posarà el punt final al cicle Emboirats, el cicle d’hivern d’espectacles infantils de Balaguer.

 

L’obra presenta la història de la Nuru, una formiga diferent de les altres, que no aconsegueix seguir el ritme frenètic del formiguer. Mentre la resta construeix túnels, recull menjar o lluita, ella s’atura, observa i es perd en els seus pensaments, captivada per aquells petits detalls que sovint passen desapercebuts.

 

Cansada de no trobar el seu lloc, la Nuru decideix emprendre un viatge lluny de casa. Un recorregut que la portarà a travessar el bosc, a enfrontar-se a les seves pors i, alhora, a descobrir el valor de l’amistat i el creixement personal. Tot plegat, a través d’una posada en escena tendra i valenta, plena de cançons i personatges entranyables.

 

El viatge de la Nuru és una proposta recomanada per a infants a partir de 3 anys i convida el públic a reflexionar sobre la importància d’aprendre a habitar el propi món i acceptar la diferència com una riquesa.

 

Les entrades tenen un preu de 8 € per als adults i 5 € per als infants.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar