El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, ha participat aquest diumenge a la III Fira de la Sal de les Avellanes

Per Ràdio Balaguer
435 visites
1067Bce25Ffc9D4025246F9D1E53Bb43Eloibergosfiradelasaldelesavellanes
Aquesta fira compta amb el suport de la Diputació de Lleida, així com també del Consell Comarcal de la Noguera i de l'Associació de Diabètics de Lleida. Organitzada per l'Ajuntament de les Avellanes i Santa Linya, i amb la col•laboració de diverses associacions i entitats locals i comarcals, la fira ofereix al visitant la possibilitat de conèixer la història d'aquest producte, així com l'entorn i el patrimoni dels quatre nuclis que formen el municipi (les Avellanes, Santa Linya, Tartareu i Vilanova de la Sal). 
 
Les salines de la Avellanes formen part de les tres que en aquests moments s'estan recuperant a les comarques de Lleida, i la producció anual mitja de sal que produeixen és 3.500 quilos anuals. Les altres dues estan situades al Pallars Sobirà i al Solsonès.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar