Els alumnes de la U.E.C. (Unitat d'Escolarització Compartida) col·laboren en la recollida i classificació dels aliments pel Rebost de Càritas a Balaguer. En la iniciativa, com cada any, hi han participat diferents col·legis de la ciutat.
Cal destacar que l'Escola Pia i el Col·legi Nostra Senyora del Carme es van desplaçar a l'Església del Sagrat Cor per fer l'aportació d'aliments.
També es va aprofitar l'ocasió per presentar i visualitzar el CD de la campanya de Nadal de Càritas, Sense tu, no som nosaltreson es treballen els valors de la fraternitat i el compromís.
D'aquesta manera, segons fonts de Càritas, continua l'aposta per construir un espai comú i global, de tots i per a tots, on la identitat de ser persona recupera el sentit ple a la llum dels valors de l'Evangeli i on les persones més vulnerables, pobres i excloses poden trobar esperança i recuperar el sentit de la vida.
El Rebost de Càritas atén a les persones més necessitades i amb importants dificultats per poder adquirir aliments bàsics.