Els alumnes de l'Escola Taller Minerva de Balaguer complementen la seva formació amb una visita a l'Ecocentre Les Obaguesde Juneda.
Han participat en la sortida un total de quaranta alumnes de les especialitats d' Assistència Social, d'Electricitat, de Sensibilització Ambiental i d'Instal·lacions i Manteniment de jardins i zones verdes emmarcades dins dels projectes Noves Cases per Nous Oficisi Acció 4.3 promoguts pel Patronat Municipal d'Escoles Taller i l'Ajuntament de Balaguer.
Aquests alumnes acompanyats de l'equip docent i de dos guies de l'Agència d' Energia de Lleida van visitar el passat divendres 25 de març l'edificació bioclimàtica de l'Ecocentre Les Obagues de Juneda.
La visita els ha permès conèixer una petita instal·lació solar fotovoltaica, una caldera de biomassa i diferents sistemes per a l'aprofitament passiu de l'energia solar a través d'instal·lacions bioclimàtiques en els edificis, com teulades ventilades, murs, terres i sostres radiants o sistemes de ventilació creuada entre altres aplicacions.