Els Amics de Sant Pere de Ponts han programat el concert Passarel·les aquest dissabte a la canònica amb Clàudia Cabero i Rosa Maria Arrazola 

Per Ràdio Balaguer
514 visites
84Ad96Fed4Ecb7C99E498Fd48E93F00Dconcertpassarellesponts

Passarel•les és un espectacle que neix de la sinergia artística generada entre Rosa Maria Arrazola i Clàudia Cabero.

Les dues dones es van conèixer gràcies al Projecte Minerva, una associació que dóna altaveu a l'art en clau femenina. Després de coincidir en diferents ocasions oferint recitals per separat, finalment configuren aquest espectacle en comú, que és un viatge articulat a través de la paraula de la Rosa Maria Arrazola, amb una selecció de poemes pertanyents als seus llibres i de la música de la Clàudia Cabero, amb algunes cançons del seus discos i una selecció de cançons d'altres compositores i cantautores. 

Es tracta d'un tàndem Eque es va endur el premi Miquel Martí i Pol del XI Certamen Terra i Cultura 2019 per a la musicació de "Dona-dindi". 

L'espectacle de Ponts serà aquest dissabte 17 d'octubre a les 6 de la tarda i amb entrada gratuïta. Cal però reserva prèvia al Patronat d'Iniciatives Culturals de Ponts. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar