Els comerciants de Balaguer celebren demà una nova edició del Mercat de les Rebaixes. Tindrà lloc al Passeig de l'Estació de les 9 del matí a les 5 de la tarda.
L'Associació de Comerciants Balaguer 2021 celebra demà una nova edició del Mercat de les Rebaixes al Passeig de l'Estació.
Així ho ha confirmat el president de l'entitat, Albert Coma, que diu que ara per ara no s'han plantejat ajornar-lo tot i els anuncis de fred siberià per demà i els propers dies.
Àudio
Al mercat de demà s'hi preveu la participació de més d'una vintena de comerços que oferiran els productes habituals, complements, roba i calçat tot i que s'ha intentat que també hi col·laboressin altres sectors comercials.
Àudio
L'entitat celebra aquest Mercat de les Rebaixes anualment al final de la temporada d'hivern i de la d'estiu, tots dos amb una gran acceptació per part de la ciutadania. L'objectiu és, segons recorda el mateix Albert Coma, que els comerciants treguin al mercat els últims productes de rebaixes abans de fer el canvi pels de la nova temporada.
Àudio
Les parades se situaran al Passeig de l'Estació, en el tram comprés entre el carrer Doctor Fleming i la plaça de la Sardana, entre les 9 del matí i les 5 de la tarda.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2777