Els grups Leader organitzen i participen aquest mes en diferents actes, jornades, visites i reunions per a divulgar i donar a conèixer els projectes que desenvolupen per al desenvolupament territorial

Per Ràdio Balaguer
535 visites
21F31A3Ccfa14Bcb55125Ecfc4259D1Aleader
Dels actes programats destaca la Jornada d'intercanvi entre Grups d'Acció Local Territori Resilient, que tindrà lloc del 24 al 26 d'octubre a Ciutadella (Menorca). 
 
A la nostra comarca, durant aquest mes es durà a terme diverses visites a empreses, dins del programa 'Arrenca' i en el marc del projecte ODISSEU. Les visites es duran a terme els dies 3, 9 i 25 d'octubre amb sortida des de Balaguer, el 15 d'octubre amb sortida des d'Almenar, el 19 d'octubre amb sortida des de Bellcaire i el 23 d'octubre amb sortida des d'Artesa de Segre. La inscripció en aquestes sortides es pot fer gratuïtament al Consorci GAL Noguera Segrià Nord, telèfon 973 448 933 o el correu electrònic rsabate@noguerasegrianord.cat 
 
A més, el 9 d'octubre de 5 a 6 de la tarda tindrà lloc al Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera la primera reunió del grup de treball del projecte 'FER.cat. Ensenyant a emprendre a les escoles rurals', corresponent al curs 2018 – 2019. Hi participaran les coordinadores del grup de treball i mestres de les escoles participants. 
 
També el dia 11 d'octubre a LA NOU – Coworking d'Artesa de Segre es durà a terme una Jornada PATT: Eines de planificació empresarial, una jornada adreçada a emprenedors i emprenedores del territori que es durà a terme de 9 a 2/4 de 3 del migdia. 
 
Finalment, continua la gira de la cúpula GUSTUM per les escoles de Catalunya. El dia 10 d'octubre de 9 a 5 de la tarda estarà a l'Escola de Ponts. L'objectiu és  treballar amb els alumnes la vinculació dels productes agroalimentaris locals amb el paisatge, l'economia, la cultura, i les tradicions del territori.
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar